Skapad av:
Olow Frank
Samlar in till:
Ge barn som har det svårt hemma fina sommarminnen

Insamling till lärarna i 5B Mariehällsskolan

Hej 5B-föräldrar!

Inför skolavslutningen har vi startat en frivillig insamling till Maskrosbarn. Tanken är att vi tillsammans ger denna gåva i lärarnas namn som ett alternativ till individuella presenter.

Maskrosbarn stöttar barn och unga som lever i svåra hemförhållanden och hjälper dem att få trygghet, gemenskap och positiva upplevelser.

Om du vill och har möjlighet får du gärna skänka en valfri summa. Allt bidrar, och det finns ingen förväntan att delta.

Tillsammans kan vi ge fler barn chansen till ett lite ljusare sommarlov. ❤️

Läs gärna mer om Maskrosbarn och deras arbete

Ge en gåva
2 300 kr
153%
0 Dagar kvar

Olow Frank gav 200 kr

Senaste aktivitet

  • Ladan Abubakar Maskrosbarn

    Tack för er insamling! <3 / Maskrosbarn

  • Hjalmar Moa Hjalmar Moa gav 200 kr

  • Léon Rojas Léon Rojas gav 100 kr

  • Julian Julian gav 100 kr

  • Hugo Hult Hugo Hult gav 100 kr

    Stort tack för den här terminen!⭐️ Önskar en fin och härlig sommar.🌸

  • Stella Jonsson Stella Jonsson gav 100 kr

  • Sigrid med familj Sigrid med familj gav 300 kr

  • Tim Tim gav 100 kr

  • Juli Berggren Hermin Juli Berggren Hermin gav 100 kr

  • Lionel Lionel gav 100 kr

  • Noelle Wiholm-Nordgren Noelle Wiholm-Nordgren gav 100 kr

  • Theos farfar Theos farfar gav 100 kr

    Jag tycker att Mariehällsskolan är en förebild för dagens skolor. Får bara positiva kommentarer från vårt barnbarn.

  • Leona Leona gav 200 kr

  • Rut Rut gav 100 kr

    Tack för att ni är så bra lärare!

  • Enya Enya gav 100 kr

  • Selma Dandanelle Selma Dandanelle gav 100 kr

    Tack för ert fina arbeta med våra barn!

  • Margaretha Frank Margaretha Frank gav 100 kr

    Vi är så tacksamma att vårt barnbarn älskar att gå till skolan. Ett stort tack till er som ser till att vår Theo trivs. Mvh Theos farmor

  • Nikki 5B Nikki 5B gav 100 kr

  • Theo Frank Theo Frank gav 200 kr