Insamling till lärarna i 5B Mariehällsskolan
Ge en gåva- Skapad av:
- Olow Frank
- Samlar in till:
- Ge barn som har det svårt hemma fina sommarminnen
Insamling till lärarna i 5B Mariehällsskolan
Hej 5B-föräldrar!
Inför skolavslutningen har vi startat en frivillig insamling till Maskrosbarn. Tanken är att vi tillsammans ger denna gåva i lärarnas namn som ett alternativ till individuella presenter.
Maskrosbarn stöttar barn och unga som lever i svåra hemförhållanden och hjälper dem att få trygghet, gemenskap och positiva upplevelser.
Om du vill och har möjlighet får du gärna skänka en valfri summa. Allt bidrar, och det finns ingen förväntan att delta.
Tillsammans kan vi ge fler barn chansen till ett lite ljusare sommarlov. ❤️
Läs gärna mer om Maskrosbarn och deras arbete
153%
Olow Frank gav 200 kr
Senaste aktivitet
-
Ladan Abubakar Maskrosbarn
Tack för er insamling! <3 / Maskrosbarn
-
Hjalmar Moa gav 200 kr
-
Léon Rojas gav 100 kr
-
Julian gav 100 kr
-
Hugo Hult gav 100 kr
Stort tack för den här terminen!⭐️ Önskar en fin och härlig sommar.🌸
-
Stella Jonsson gav 100 kr
-
Sigrid med familj gav 300 kr
-
Tim gav 100 kr
-
Juli Berggren Hermin gav 100 kr
-
Lionel gav 100 kr
-
Noelle Wiholm-Nordgren gav 100 kr
-
Theos farfar gav 100 kr
Jag tycker att Mariehällsskolan är en förebild för dagens skolor. Får bara positiva kommentarer från vårt barnbarn.
-
Leona gav 200 kr
-
Rut gav 100 kr
Tack för att ni är så bra lärare!
-
Enya gav 100 kr
-
Selma Dandanelle gav 100 kr
Tack för ert fina arbeta med våra barn!
-
Margaretha Frank gav 100 kr
Vi är så tacksamma att vårt barnbarn älskar att gå till skolan. Ett stort tack till er som ser till att vår Theo trivs. Mvh Theos farmor
-
Nikki 5B gav 100 kr
-
Theo Frank gav 200 kr
